تعارف

1962 میں ایوب زرعی تحقیقاتی ادارہ لائل پور  (اب فیصل آباد) کے قیام کے وقت لائبریری کا بیج سوکھنے کے لئے تعمیر کردہ چھوٹے شیڈ میں قائم کیا گیا تھا۔ بعد ازاں اسی ادارہ کے ایڈمنسٹریشن بلاک کی اوپری منزل میں منتقل ہو گیا۔ لائبریری کی نئی عمارت کی تعمیر 1989 میں مکمل ہوئی تھی اور 1990 میں لائبریری کو نئی عمارت میں منتقل کردیا گیا تھا۔ آری ایک جدید ترین لائبریری اور انفارمیشن ریسورس سینٹر کے ذریعے اپنے تحقیقی اقدامات کی حمایت کرتا ہے۔ یہ معلومات کا ایک ناگزیر ذریعہ ہے اور پاکستان کی ذخیرہ اندوز زراعت کی لائبریریوں میں سے ایک ہے۔ آری مین لائبریری تحقیق کے فعال طور پر حمایت کرتی ہے اور اپنے سرپرستوں کے فکری مواد میں علم کے فروغ اور بہتری کے لئے پرعزم ہے۔ اس کا مجموعہ کتابوں ، لیبارٹری کے دستورالعمل ، تحقیقی مضامین ، روزنامچے ، اور ڈیجیٹل ڈیٹا بیس کا امتزاج ہے۔ مین لائبریری ہائبرڈ لائبریری ہے جس میں ڈیجیٹل اور پرنٹ دونوں مجموعہ ہیں۔ آری ان ہاؤس ڈیجیٹل لائبریری میں 170،000 سے زیادہ کتابیں ، لیبارٹری دستور ، تحقیقی مضامین اور دیگر مواد شامل ہیں جو پاکستان کی سب سے بڑی ڈیجیٹل لائبریری میں سے ایک ہے۔

 

 

لائبریری میں پرنٹ فارمیٹ میں 50،000 کتابیں ، جرائد اور دیگر مواد شامل ہیں جن میں دلچسپی کے موضوعات شامل ہیں جن میں پلانٹ بریڈنگ اور جینیٹکس ، نباتیات ، بائیو کیمسٹری ، پلانٹ پتھالوجی ، پلانٹ فزیالوجی ، بائیو ٹیکنالوجی ، اینٹامالوجی ، فوڈ ٹیکنالوجی ، فصل کا انتظام ، باغبانی ، فلوریکلچر ، ڈیری ، سرکاری مطبوعات ، گزٹ ، لغت اور انسائیکلوپیڈیا ، معاشیات ، شماریات ، لائبریری اور انفارمیشن سائنسز ، انگریزی ادب ، پاکستان کے امور ، اسلام وغیرہ۔ کتابوں کو ڈیوی ڈِیسیمل کلاسیفیکیشن اسکیم (ڈی ڈی سی) کا استعمال کرکے درجہ بند کیا گیا ہے۔ مین لائبریری ریسرچ سپورٹ سرگرمیوں میں اہم کردار ادا کررہی ہے۔ محققین کو خدمات کی توسیع میں حصول ، تنظیم اور معلومات کے پھیلاؤ کے موثر طریق کار انتہائی قابل قدر رہے ہیں۔ ہم وسائل کے ذخیرہ کو مضبوط کرتے ہیں تاکہ وسیع پیمانے پر تحقیقی مواد تک رسائی فراہم کی جاسکے۔ لائبریری تحقیق اور ترقی کی فضا کو فروغ دیتی ہے اور آری کمیونٹی کے تحقیقی کام اور اس کی مناسبت سے متعلق آگاہی کو بڑھا کر اسے انتہائی حد تک تلاش کرتی ہے۔

مقاصد

  • تحقیق کے معیار کو بڑھانے کے لئے آری کے تمام محققین کے لئے معلومات کے وسائل تک آسان اور مساوی رسائی فراہم کرنا
  • ان کی میز پر الیکٹرانک ذرائع کے ذریعے علم کو عام کرنا۔
  • ایک پائیدار اور توسیع پذیر ڈیجیٹل علم کے بنیادی ڈھانچے کی تعمیر کے لئے
  • آن لائن سیکھنے کے ماحول کو بہتر بنانا